• /

REGULAMIN SERWISU

 

 

POSTANOWIENIA OGLNE

 

§ 1

  1. BEZWZGLĘDNYM WARUNKIEM PRZYJĘCIA sprzętu do naprawy/usługi serwisowej - zarówno w przypadku naraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych - jest:

 

       1.1 WYPEŁNIENIE PRZEZ KLIENTA FORMULARZA ZGŁOSZNIOWEGO

W celu wypełnienia formularza zgłoszeniowego należy:

  1. zalogować się na swoje Konto – poprzez stronę - www.cyberteam.pl/logowanie - (w przypadku braku Konta Klienta, należy je uprzednio założyć);

  2. przejść do zakładki SERWIS;

  3. wpisać numer seryjny urządzenia, wypełnić pozostałe dane formularza i po akceptacji Regulaminu Serwisu oraz Zgody na Przetwarzanie Danych Osobowych zatwierdzić formularz, co jest równoznaczne z jego przesłaniem do Serwisu.

         Wypełniając Formularz Zgłoszeniowy należy szczegółowo opisać usterkę bądź podać wszelkie okoliczności na podstawie których Klient stwierdza, iż urządzenie zgłaszane do Serwisu nie funkcjonuje w sposób prawidłowy.

lub

       1.2 WYSŁANIE - przez Klienta nie chcącego zakładać KONTA - MAILA o n/w strukturze, na adres serwis@cyberteam.pl:

       a. TEMAT maila - w którym zawarzeć należy obligatoryjnie numer seryjny urządzenia

       b. TREŚĆ maila - zawierająca szczegółowy opis usterki (objawów nieprawidłowego funkcjonoania urządzenia) i adres zwrotny

Opisów dokonać należy w języku polskim lub angielskim.

Please describe the fault in Polish or English language.

Czynności powyższe - z pkt. 1.1 lub 1.2 - wykonać należy przed wysłaniem sprzetu do serwisu.

NIE SPEŁNIENIE PROCEDURY OPISANEJ W Par. 1 niniejszego Regulaminu skutkowało będzie naliczeniem dodatkowych opłat zgodnie z §7 pkt.5 lub 6.

 

§ 2

Wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego i przekazanie sprzętu do Serwisu oznacza AKCEPTACJĘ niniejszego REGULAMINU, na podstawie którego świadczona jest usługa naprawy/serwisu. Wszelkie dodatkowe ustalenia muszą być sformułowane w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.

 

§ 3

Klient ma świadomość, iż zlecenie w Serwisie naprawy/usługi serwisowej wymaga UDOSTĘPNIENIA DANYCH OSOBOWYCH Klienta, które podane zostaną przy zakładaniu Konta Klienta w stronie internetowej Cyberteam Sp. z o.o., prowadzącej Serwis i Formularzu Zgłoszeniowym.

Złożenie zlecenia naprawy/serwisowego oznacza, że Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Serwis podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie - zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).

 

§ 4

  1. PRZEKAZANIE SPRZĘTU DO SERWISU może nastąpić na 2 sposoby - po uprzednim wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego lub wysłaniu maila o którym mowa  par. 1, pkt. 1.2) i zmianie statusu naprawy na (lub otrzymaniu maila zwrtnego)  „Oczekujemy na przesyłkę ”- co nastąpi w okresie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.):

  1. osobiście - poprzez zaniesienie do Serwisu;

  2. poprzez wysłanie sprzętu.

Czas na zmianę statusu przeznaczony jest na ewentualny kontakt telefoniczny – ze strony Serwisu – w celu podjęcia próby ewentualnego, telefonicznego rozwiązania problemu.

Status powyższy aktywny będzie przez okres 7 dni i w tym czasie należy dostarczyć sprzęt/dokonać jego wysyłki. W przypadku niedostarczenia sprzętu w w/w terminie, zgłoszenie zostanie anulowane, a jego status zmieni się na „Anulowane”.

W takim przypadku, przed wysłaniem/dostarczeniem urządzenia do Serwisu należy ponownie dokonać jego zgłoszenia, wypełniając Formularz Zgłoszeniowy.

  1. Wysyłając przesyłkę do Serwisu, Klient zobligowany jest do umieszczenia na Liście Przewozowym bądź na przesyłce/paczce numeru zgłoszenia wygenerowanego po wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego.

 

§ 5

W ramach składanych zleceń serwisowych Klient, co do zasady, zobowiązany jest do dostarczenia i odbioru urządzenia z Serwisu na koszt własny. Ewentualny zwrot urządzenia do Klienta przez Serwis wiązał się będzie z kosztem 15 PLN/netto i kwota ta doliczona zostanie do kosztów naprawy.

 

§ 6

Usługa serwisowa jest wykonywana wyłącznie w zakresie zleconym przez Klienta. ROZSZERZENIE ZAKRESU USŁUGI SERWISOWEJ może nastąpić po uprzedniej, akceptacji przez Klienta jej zakresu oraz kosztów.

 

§ 7

  1. Na życzenie Klienta, Serwis dokonać może wyłącznie WSTĘPNEJ WYCENY kosztów naprawy i podać Klientowi przybliżone koszty naprawy urządzenia. O tym zamiarze takowym Klient winien uprzedzić Serwis przy składaniu zlecenia i zawrzeć odpowiednią informację w Formularzu.

  2. Dokonana wycena wchodzi/rozliczana jest w ramach naprawy urządzenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy Klient rezygnuje z wykonania usługi po wycenie. W takim przypadku Klient obciążany jest kosztem wyceny, który wynosi 40 PLN/netto.

  3. W sytuacji, gdy po zaakceptowaniu kosztów naprawy, Klient zrezygnuje jej wykonania, Serwis obciąży Klienta udokumentowanymi kosztami wszelkich wykonanych do tego czasu czynności i poniesionych nakładów.

  4. Istnieje możliwość wykonania usługi polegającej jedynie na ustaleniu przyczyny uszkodzenia sprzętu i wystawienia EKSPERTYZY SERWISOWEJ określającej tę przyczynę. Usługa takowa jest bezpłatna w przypadku Klientów, którzy zakupili dany sprzęt w Firmie Cyberteam Sp. z o.o., dla pozostałych Klientów koszt usługi wynosi 20PLN/netto, za każda sztukę sprzętu.

  5. W przypadku BRAKU SZCZEGÓŁOWEGO OPISU – o którym mowa w §1 - Serwis, do kosztów naprawy doliczy kwotę 40PLN/netto, tytułem określenia usterki/przyczyny niewłaściwego funkcjonowania urządzenia.

  6. W przypadku DOSTARCZENIA SPRZĘTU do Serwisu BEZ WYPEŁNIENIA FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO lub UPRZEDNIEGO ZGŁOSZENIA MAILOWEGO naliczana będzie opłata w kwocie 40PLN/netto, tytułem pokrycia dodatkowych kosztów organizacyjnych po stronie Serwisu i określenia usterki/przyczyny niewłaściwego funkcjonowania urządzenia.

 

§ 8

Przekazujący sprzęt do serwisu zobowiązany jest do poinformowania Serwisu o dokonywanych wcześniej przeróbkach, próbach naprawiania sprzętu na własną rękę bądź przez inną firmę.

 

§ 9

Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy urządzenia w przypadku braku dostępności części zamiennych.

§ 10

TERMIN WYKONANIA USŁUGI SERWISOWEJ wynosi do 30 dni od daty otrzymania/dostarczenia sprzętu do Serwisu. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z Zamawiającym, braku dostępu do części eksploatacyjnych bądź konieczności odesłania sprzętu do serwisu Producenta.

 

§ 11

SERWIS w żadnym przypadku NIE BIERZE/PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI za:

  • dane zgromadzone w pamięci urządzeń oraz ich ustawienia systemowe. (Prosimy o wykonywanie kopii zapasowych przed oddaniem urządzenia do naprawy).

  • konsekwencje ewentualnego przywrócenia ustawień fabrycznych oraz aktualizacji oprogramowania w urządzeniu dostarczonym do naprawy lub wyceny naprawy.

 

§ 12

Serwis NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI z TYTUŁU UTRACONYCH KORZYSCI jeśli szkoda nie jest spowodowana winą Serwisu lub czas naprawy wydłuża się z przyczyn od Serwisu niezależnych (min. opóźnienia Serwisu Producenta do którego odesłany został sprzęt, niedostępność części zamiennych, „czasowy” brak możliwości dokonania naprawy) /art. 361-363 KC/



§ 13

Usługi serwisowe urządzeń stacjonarnych, co do zasady wykonywane są w miejscu ich eksploatacji. Wykonanie USŁUGI u KLIENTA/w miejscu eksploatacji urządzenia skutkuje naliczeniem:

  • kosztów dojazdu. Klient pokrywa koszty dojazdu Pracownika Serwisu w obydwie strony. Koszty dojazdu liczone są według obowiązującej stawki za 1km zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy (Dz. U. z 2002 r. nr 27, poz. 271 ze zm.) lub właściwym aktem prawnym, który w przyszłości mógłby je zastąpić.

  • opłaty serwisowej w kwocie 50PLN za każdą rozpoczętą roboczogodzinę, jednak nie mniej niżeli 150PLN/netto (przy wyjazdach zagranicznych kwota uzgadniana każdorazowo z Klientem)

  • opłaty za wymienione części,

  • kosztów noclegu Serwisanta – za każda dobę, jeżeli naprawa trwała będzie dłużej niżeli 8 godzin, w okresie każdej doby.

 

§ 14

  1. Serwis co do zasady udziela 90 dniowej GWARANCJI NA realizowane NAPRAWY - chyba, że ustalono inaczej.

  2. Gwarancja dotyczy jedynie prawidłowości wykonanych w ramach usługi czynności oraz podzespołów które zostały wymienione.

  3. Potwierdzeniem posiadanej Gwarancji jest faktura, paragon lub inny dokument potwierdzający uiszczenie opłaty za naprawę.


§ 15

  1. Serwis NIE UDZIELA GWARANCJI w przypadku napraw częściami dostarczonymi przez Klienta.

  2. Z gwarancji wyłączone są także naprawy urządzeń (a zwłaszcza ich płyt głównych) uszkodzonych w wyniku kontaktu/zalania z cieczą - w przypadku awarii powstających z tego tytułu w późniejszym terminie.

 

§ 16

Jeżeli w ciągu 7 dni od daty odbioru urządzenia, nie są zgłaszane zastrzeżenia co do wykonanej usługi, uznaje się że usługa jest wykonana prawidłowo oraz jest skuteczna.

§ 17

Na wyraźne żądanie Klienta Serwis może podjąć próbę naprawy sprzętu w przypadku, gdy po wstępnej ocenie może ona nie przynieść oczekiwanych efektów - po uprzednim poinformowaniu o tym Klienta. W takim przypadku niezależnie od wyniku naprawy Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów robocizny i zastosowanych materiałów i podzespołów.

 

§ 18

Serwis odpowiada za sprzęt tylko podczas jego naprawy - od momentu otrzymania sprzętu do czasu jego wysyłki - i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek USZKODZENIA sprzętu powstałe W TRAKCIE TRANSPORTU :

  • sprzętu do naprawy – Klient zobowiązany jest zapewnić bezpieczne opakowanie transportowe, lub

  • po jej wykonaniu.

Roszczenia z tytułu uszkodzeń w transporcie możliwe są wyłącznie w stosunku do Przewoźnika.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE NAPRAW GWARANCYJNYCH

 

§ 19

W okresie gwarancyjnym, Klient winien dostarczyć urządzenie do Serwisu, natomiast koszty związane z odesłaniem urządzenia do Klienta ponosi Serwis. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Klient zwraca koszty, poniesione przez Serwis z tego tytułu, w wysokości 40 PLN/netto.

 

§ 20

Warunkiem skorzystania z Gwarancji jest zgłoszenie problemu i dostarczenie sprzętu do Serwisu w ciągu 14 dni od wystąpienia problemu, ale nie później niż w ostatnim dniu Gwarancji.

 

§ 21

GWARANCJE ANULUJĄ: zerwanie /uszkodzenie plomb gwarancyjnych, uszkodzenia mechaniczne urządzenia, zalania, zawilgocenia, działania temperatury i innych czynników o parametrach nie dopuszczalnych przez Producenta, samodzielne i nieautoryzowane naprawy lub próby napraw oraz uszkodzenia spowodowane przez czynniki lub podzespoły o których nieprawidłowym działaniu Klient nie poinformował Serwisu (patrz § 7), jak również stosowanie nielegalnego lub nielicencjonowanego oprogramowania. Szczegółowe/dodatkowe ograniczenia w powyższym zakresie znajdują się w Kartach Gwarancyjnych poszczególnych urządzeń

 

§ 22

Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe lub inne wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy:

  • w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych, jako naprawy gwarancyjne, a

sprzęt nadal wykazuje usterki, lub

  • Serwis stwierdzi (na piśmie), że usunięcie usterki nie jest możliwe

 



POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

§ 23

  1. W przypadku NIEODEBRANIA SPRZĘTU Z SERWISU z Serwisu, po upływie 90 dni kalendarzowych zostaje on uznany za porzucony przez właściciela w rozumieniu art 180 Kodeksu Cywilnego, i na podstawie art 181 Kodeksu Cywilnego przechodzi na własność Firmy Cyberteam Sp. z o.o., celem pokrycia kosztów magazynowania.

  2. Sytuacja taka nie wyłącza możliwości windykowania od Klienta poniesionych przez Serwis kosztów naprawy – decyzja w tym zakresie należy do Serwisu.

 

§ 24

W sytuacjach nie opisanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

 

    Visit us on

 
Information regarding cookies on this website

Our website uses cookies (ie. Cookies) for statistical, advertising and functional. Thanks to them, we can customize the site to your needs. Anyone can accept cookies, or has the ability to disable them in your browser, so you will not collect any information.