Regulamin sklepu internetowego Cyberteam
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Sklep Internetowy dostępny pod adresem „www. Cyberteam®.pl” prowadzony jest przez Cyberteam® Sp. z o.o., z siedzibą w Zamościu, przy ulicy Strefowej 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Lublina XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000285290; Kapitał zakładowy: 200 000 PLN; Numer REGON 060265810; Numer NIP 922-29-08-443; adres poczty elektronicznej „cyberteam@cyberteam.pl”
1.2 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Cyberteam Sp. z o.o., z/s ul. Strefowa 8, 22-400 Zamość; KRS 0000285290; REGON 060265810; NIP 922-29-08-443; adres poczty elektronicznej cyberteam@cyberteam.pl, tel. 84-616-76-00 (opłata zgodnie z taryfa operatora)
1.3 Niniejszy Regulamin:
1.4 Dane osobowe pozyskiwane podczas korzystania z usług Sklepu Internetowego (w tym Serwisu oraz subskrypcji Newslettera):
1.5 W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej, np. Internet Explorer 7.0, Mozilla FireFox 9.0, Opera 8.0, Chrome 10.0. (lub wersje wyższe)
2 DEFINICJE
2.1 DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
2.2 FORMULARZ REJESTRACYJNY – formularz dostępny poprzez stronę Sklepu Internetowego, umożliwiający założenie Konta w sklepie;
2.3 FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz (Usługa Elektroniczna), dostępny na stronie Sklepu Internetowego, umożliwiający złożenie Zamówienia poprzez:
2.4 KLIENT
2.5 KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
2.6 KONTO – (Usługa Elektroniczna) oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem nadanym przez Klienta Sklepu zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Administratora, w którym gromadzone są dane Klienta Sklepu, w tym informacje o złożonych Zamówieniach i usługach Serwisowych;
2.7 NEWSLETTER – (Usługa Elektroniczna) realizowana za pośrednictwem poczty e-mail polegająca na okresowym dostarczaniu Usługobiorcom informacji o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym, w postaci przesyłania kolejnych edycji Newslettera.
2.8 PRODUKT/TOWAR – przedmiot będący rzeczą ruchomą oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
2.9 PRZEWOŹNIK – podmiot oferujący usługowy transport Towarów/Produktów w ramach zawartej w tym celu Umowy
2.10 REGULAMIN – niniejszy dokument, regulujący zasady działania Sklepu Internetowego
2.11 SKLEP INTERNETOWY - sklep dostępny pod adresem i prowadzony przez podmiot określony w pkt. 1.1
2.12 SPRZEDAWCA – podmiot określony w pkt. 1.1
2.13 UMOWA SPRZEDAŻY – czynność polegająca na przeniesieniu przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego/(Klienta) własności Produktu/Towaru i wydaniu mu go w ustalony sposób, po zapłaceniu przez Klienta, na rzecz Sprzedawcy - ustalonej przez Sprzedawcę - kwoty zawierającej cenę Produktu/Towaru oraz ewentualne koszty dostawy
2.14 USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na:
2.15 USŁUGA SERWISOWA - czynności wykonywane przez Serwis zgodnie z Regulaminem Serwisu.
2.16 USŁUGOBIORCA – podmiot jak w pkt. 2.4, korzystający w Usługi Elektronicznej lub Usługi Serwisowej
2.17 USŁUGODAWCA – podmiot określony w pkt. 1.1
2.18 ZAMÓWIENIE – dobrowolne oświadczenie woli złożone przez Klienta, za pomocą Formularza Zamówienia, stanowiące ofertę zawarcia wiążącej umowy Sprzedaży, Leasingu bądź Usługi Serwisowej.
3 SPOSÓB ZAWIERANIA I DOKUMENTOWANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1 Z uwagi na fakt, iż przetwarzanie danych osobowych osoby, która nie ukończyła 16 lat jest zgodnie z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy zgodę wyraziła lub zaaprobowała ją osoba sprawująca władzę rodzicielską lub opiekę nad dzieckiem oraz wyłącznie w zakresie wyrażonej zgody - zakupów poprzez sklep internetowy www.cyberteam.pl (co wymaga podania danych osobowych) dokonać może wyłącznie osoba, która ukończyła 16 lat.
3.2 Na stronie Sklepu Internetowego www.cyberteam.pl wszelkie ceny Produktów/Towarów oraz Usług (w tym koszty transportu) wyrażone są w złotówkach (PLN). Przy czym cena „brutto” zawiera wszelkie podatki.
3.3 Wszelkie informacje o Produktach/Towarach lub Usługach zawarte na stronie Sklepu Internetowego:
3.4 Wszelkie Umowy uważa się za zawarte wyłącznie z chwilą zatwierdzenia złożonej oferty/Zamówienia przez personel Sklepu Internetowego.
3.5 Składając Zamówienie na stronie internetowej sklepu Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym „Regulaminem Sklepu Internetowego” oraz „Polityką Prywatności Sklepu Internetowego www.cyberteam.pl”. Wyraża również, bądź odmawia wyrażenia zgód określonych w Polityce Prywatności i załącznikach do niej.
3.6 Sklep Internetowy zapewnia możliwość składania zamówień przez całą dobę, we wszystkie dni roku. Z wyłączeniem sytuacji spowodowanych awariami technicznymi bądź innymi zdarzeniami losowymi to umożliwiającymi.
3.7 Składane Zamówienia rozpatrywane są na bieżąco, z zastrzeżeniem iż: Zamówienia złożone po godzinie 17.oo, w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wolnym, w którym Zamówienie zostało złożone.
3.8 Zawarcie Umowy Sprzedaży przez Klienta na stronie Sklepu Internetowego rozpoczyna się od dodania interesujących Klienta Towarów/Produktów do elektronicznego Koszyka, a następnie przejście do Koszyka i odpowiednio:
3.9 Przyjęcie każdego Zamówienia potwierdzane jest przez Sprzedającego:
3.9.1 Poprzez generowaną automatycznie wiadomość mailową potwierdzającą jedynie fakt wpływu Zamówienia
3.9.2 w ewentualnej rozmowie telefonicznej, gdzie dokonane mogą być dodatkowe ustalenia oraz ewentualne modyfikacje Zamówienia przez Klienta,
3.9.3 następnie drogą mailową poprzez przekazanie Klientowi, na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia/rejestracji Konta informacji o przyjęciu Zamówienia do realizacji, za określoną cenę, koszty przesyłki i na warunkach określonych w potwierdzeniu. Po przesłania powyższego potwierdzenie nie ma możliwości modyfikacji przez Klienta złożonego Zamówienia.
3.10 Potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej warunków stanowią:
3.11 Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku:
3.12 Na dokonane zakupy wystawiany jest dokument sprzedaży w formie wskazanej przez Klienta (paragon fiskalny lub Faktura Vat).
Domyślnie:
3.13 Sprzedający zastrzega sobie prawo do bieżącej zmiany cen Produktów/Towarów oraz Usług prezentowanych na stronie Sklepu Internetowego (np. z uwagi na zmianę ceny przez Producenta, zmianę kursu walut, itp.). O zaistnieniu takiej sytuacji niezwłocznie informuje Klienta ( w rozmowie o której mowa w pkt. 3.9.2) i w przypadku braku akceptacji przez niego nowej/zmienionej ceny produkt nie jest wysyłany bądź też Klient ma możliwość rezygnacji z całego złożonego Zamówienia.
3.14 Zmiany cen opisane w pkt. 3.13 nie dotyczą Zamówień „ostatecznie/mailowo potwierdzonych” przez Sprzedawcę jak również Zamówień znajdujących się już w fazie realizacji.
3.15 W przypadku Klientów posiadających podpisaną ze Sprzedawcą „Umowę o współpracy”, postanowienia podpisanej Umowy mają pierwszeństwo w stosowaniu, przed postanowieniami niniejszego Regulaminu, którego postanowienia stosowane są jedynie w przypadkach nie uregulowanych w Umowie.
4 SPOSÓB I TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZAKUPOWANE PRODUKTY/TOWARY
4.1 Sprzedawca udostępnia Klientom następującej sposoby płatności:
4.2 Płatności elektroniczne (karta płatniczą) realizowane są poprzez Centrum Rozliczeniowe Kart Płatniczych „POLCARD”
4.3 Obowiązujące terminy płatności:
4.4 Niedokonanie płatności w terminie określonym w pkt. 4.3.1 i 4.3.4 skutkowało będzie anulowaniem złożonego Zamówienia. Ewentualne, nowe Zamówienie zawierane będzie na warunkach z dnia jego ponownego potwierdzenia.
5 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
5.1 Sklep Internetowy Sprzedawcy udostępnia n/w Usługi Elektroniczne:
1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA
2. KONTO
3. NEWSLETTER
6 SPOSOBY, TERMINY ORAZ KOSZTY DOSTAWY
6.1 Czas realizacji podany przy Produktach/Towarach znajdujących się na stronie Sklepu Internetowego oznacza szacunkowy czas w jakim Klient powinien otrzymać zakupiony Produkt/Towar – liczony od dnia zatwierdzenia zamówienia. Podany czas jest orientacyjny i może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, a lezących min. po stronie Dostawców/Producentów lub Przewoźnika.
6.2 Sprzedający zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta, np. w przypadku braku dostępności zamawianego Towaru, po uprzednim poinformowaniu.
6.3 Wysyłka Towaru/Produktu następuje:
6.4 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy/odbioru Towaru/Produktu:
6.5 Dostawa Produktu/Towaru do Klienta jest odpłatna. Do każdego Zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności wybranej przez Klienta oraz wartości Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów przesyłki przekazywane są Klientowi w rozmowie o której mowa w pkt. 3.9.2 oraz przesyłane są w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia – o którym mowa w pkt. 3.9.3. Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy jest bezpłatny.
6.6 W momencie przekazania przesyłki Przewoźnikowi, Klient który dokonał zakupu, informowany jest o powyższym fakcie drogą mailową, uzyskując informacje o danych dot. przesyłki, przewidywanym czasie dostarczenia.
6.7 W momencie odbioru przesyłki Klient winien szczegółowo sprawdzić przesyłkę oraz udokumentować – w obecności Przewoźnika – jej wszelkie, ewentualne uszkodzenia - w celu umożliwiającym ustalenie ewentualnego zakresu odpowiedzialności Przewoźnika.
6.8 Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki gdy przesyłka:
6.9 Zamówienie uważa się za zrealizowane w sposób prawidłowy w przypadku gdy przesyłka zawierająca potwierdzony(e) przez Sprzedającego Produkt(y)/Towar(y) nie zostanie odebrana od Kuriera przez Klienta niezależnie od przyczyny odebrania. Ewentualne ponowne przesłanie zakupionego Produktu/Towaru nastąpi po ponownym opłaceniu kosztów wynikających związanych z odbiorem, magazynowaniem i dostawą przesyłki.
7 REKLAMACJE
7.1 Zakupione przez Klienta Produkty/Towary objęte są Gwarancją Producenta, której okres i warunki określone są w Kartach Gwarancyjnych.
7.2 W celu skorzystania z uprawnień przysługujących z tytułu Gwarancji niezbędne jest, aby plomby gwarancyjne (jeżeli Produkt/Towar je posiada) nie były uszkodzone lub zerwane.
7.3 Gwarancji nie podlegają zwłaszcza:
7.4 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z nieprawidłowej pracy lub jej zaniechania przez sprzedawane Produkty/Wyroby
7.5 Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w ramach Umowy zawartej z Przewoźnikiem i jakiekolwiek reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałe podczas transportu będą rozpatrywane jedynie na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia sporządzonego w momencie odbioru przesyłki w obecności przedstawiciela Przewoźnika i podpisanego przez przedstawiciela Przewoźnika doręczającego przesyłkę.
7.6 Procedura opisana w pkt.
7.5 ma również zastosowanie w przypadku rozbieżności zawartości przesyłki z wystawionym przez Sprzedawcę dokumentem sprzedaży.
7.7 Jeżeli zakupiony Produkt/Towar posiada wady techniczne lub nie funkcjonuje prawidłowo, Klient winien go niezwłocznie odesłać na własny koszt (załączając kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie) po uprzednim wypełnieniu „Formularza Zgłoszeniowego” zgodnie z „Regulaminem Serwisu”
7.8 Szczegóły dotyczące procedury dotyczącej napraw urządzeń – w tym gwarancyjnych – opisane są w „Regulaminie Serwisu”, dostępnym na stronie internetowej Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
7.9 Sprzedawcę obowiązuje trzydziestodniowy termin odpowiedzi na reklamację złożoną przez Konsumenta, Nie dotyczy on reklamacji z tytułu rękojmi. Na reklamację z tytułu rękojmi należy odpowiedzieć w terminie czternastu dni, o ile spełnia ona wymogi wskazane w art. 561[5] k.c. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w powyższych terminach oznacza, że Reklamacja została uznana za zasadną.
7.10 Odpowiedzialność sprzedawcy w stosunku do Klienta jest całkowicie wyłączona – i to nawet mimo wykazania niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową – gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
7.11 W przypadku nieuznania złożonej reklamacji przez Sprzedawcę, Klient będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowej formy rozstrzygania sporów, której szczegóły dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
8 ODSTAPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ
8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 oraz 8.9
8.2 W celu zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie/złożenie oświadczenia – przykładowy wzór Oświadczenia w Załączniku nr 1 – przed upływem powyższego terminu alternatywnie:
8.3 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
8.5 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8.6 Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt/Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.7 Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt/Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie wyraźnie upoważnionej do odbioru przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt/Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu/Towaru przed jego upływem na adres podany w pkt 1.1. 8.7.1 Do zwracanego Produktu/Towaru należy dołączyć otrzymany dokument sprzedaży (Paragon lub Fakturę VAT)
8.8 Konsument ponosi następujące koszty:
8.9 Konsument ponosi odpowiedzialność - i związane z tym koszty - za zmniejszenie wartości Produktu/Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
8.9.1 W przypadku stwierdzenia, iż zwracany Towar/Produkt posiada uszkodzone plomby zabezpieczające Konsument poniesie koszty związane z pełną diagnostyką Produktu, mającą na celu ustalenie czy nie dokonano w nim żadnych zmian fizycznych oraz czy Produkt funkcjonuje prawidłowo, tj. zgodnie z jego właściwościami fabrycznymi.
8.10 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
9 REGULACJE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
9.1 W przypadku Klientów nie będących Konsumentami:
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia - bez podawania przyczyn - od Umowy Sprzedaży w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy. Odstąpienie takowe nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
2. Sprzedawca ma prawo żądać dokonania - w formie przedpłaty – płatności całej należności lub ustalonej przez siebie części należności, wynikającej z zawartej Umowy.
3. Sprzedawca – na zasadzie art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego - wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi
4. Po potwierdzeniu złożonego Zamówienia, a następnie wysłaniu Produktu/Towaru Sprzedawca nie przewiduje tzw. umownego prawa do odstąpienia od zawartej Umowy . Konsument upoważniony może być wyłącznie do ewentualnego uchylenia się od skutków prawnych złożonego oświadczenia woli jedynie w sytuacji, w której oświadczenie woli zostało złożone pod wpływem błędu lub groźby, czyli w sytuacji gdy występowała jedna z tzw. wad oświadczenia woli. Ciężar dowodowy spoczywa w takim przypadku na Kliencie.
5. Z chwilą wydania Towaru/Produktu Przewoźnikowi, na Przewoźnika przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu/Wyrobu oraz wszelkie korzyści i ciężary związane z Produktem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ubytki lub uszkodzenia prawidłowo zapakowanego Produktu/Wyrobu od momentu wydania go do przewozu Przewoźnikowi oraz za opóźnienia w dostawie przesyłki.
6. Klient winien szczegółowo sprawdzić przesyłkę w momencie jej odbioru oraz udokumentować – w obecności Przewoźnika – jej wszelkie, ewentualne uszkodzenia - w celu umożliwiającym ustalenie ewentualnego zakresu odpowiedzialności Przewoźnika;
7. Ewentualna odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody spowodowane przez sprzedany Produkt/Towar:
8. Sprzedawca/Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu utraconych przez Klienta korzyści
9. W przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, przy transakcjach zawieranych z Klientem nie będącym Konsumentem, stosowane będą przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a w razie braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, wszelkie spory rozstrzygane będą przed sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.
10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1 Klient/Usługobiorca Sklepu Internetowego obowiązany jest do:
10.2 Sprzedający zastrzega sobie prawo pozbawienia Klienta prawa do korzystania z usług sklepu Internetowego (poprzez usunięcie założonego Konta), bądź też ograniczenia Klientowi dostępu do części zasobów Sklepu ze skutkiem natychmiastowym zwłaszcza w przypadku:
10.3 Zawartość strony internetowej Sklepu Internetowego, a zwłaszcza teksty, grafika, zdjęcia, filmy oraz oprogramowanie stanowi własność Cyberteam® Sp. z o.o., z/s ul. Strefowa 8, 22-400 Zamość. Treści powyższe chronione są prawem – w tym autorskim – i ich ewentualne wykorzystanie nastąpić może jedynie za wyraźna zgodą Cyberteam® Sp. z o.o.
10.4 Umowy zawierane w Sklepie Internetowym, zawierane są w języku polskim i język ten służy do ich wyłącznej interpretacji;
10.5 Umowy zawierane przez Sklep Internetowy podlegają prawu obowiązującemu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w terminie ich zawarcia
10.6 Sprzedawca/Usługodawca zastrzega sobie prawo do bieżącego dokonywania zmian w treści Regulaminu z ważnych przyczyn leżących po jego stronie, a zwłaszcza w zakresie wynikającym ze zmian w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
10.7 Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów – poza Umowami o charakterze bezterminowym/ciągłym – a zwłaszcza związanych z zawartymi, realizowanymi lub wykonanymi Umowami Sprzedaży.
10.8 W przypadku zawarcia umów o charakterze bezterminowym/ciągłym (Konto oraz Newsletter) zmieniany Regulamin wiązał będzie Klienta, jeżeli zachowane zostaną wymogi określone w art. 384 oraz art. 384 (1) Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964r., nr 16, poz. 93 z późn. zm.), tj. gdy Klient mógł z łatwością dowiedzieć się o treści Regulaminu - zawierającej wprowadzane zmiany - i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od tej daty. (gdy mógł z łatwością dowiedzieć się o zmianach)
10.8.1 Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku gdyby wprowadzone w Regulaminie zmiany skutkowały nałożeniem nowych opłat lub podwyższeniem obecnych.
10.9 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
10.10 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maja przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Polski
Cyberteam Sp. z o.o.
ul. Strefowa 8,
22-400 Zamość
E-mail: cyberteam(at)cyberteam.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.