Usługi Serwisowe:
Cyberteam świadczy usługi z zakresu naprawy urządzeń MikroTik, Ubiquiti, zasliaczy buforowych oraz innych urządzeń, które znleźć mozna w Naszej ofercie. Naprawiane przez Nas urządzenia to zarówno sprzęt zakupiony u Nas jak i pochodzący z innych sklepów i dystrubucji. Na naprawy płatne przyjmowany jest sprzęt niezależnie od miejsca zakupu.
Stanowiska Serwisowe:
Posiadamy w pełni wyposażone profesjonalne stanowiska lutownicze. Dysponujemy także pełnym zestawem części do napraw dzięki czemu jesteśmy w stanie naprawić większość dostarczanych do Nas urządzeń.
Zgłaszanie urządzeń do panelu RMA:
Specjalnie dla Państwa przebudowaliśmy Nasz panel serwisowy tak aby maksymalnie skrócić czas i uprościć zgłaszanie urządzeń.
Każde z urządzeń zanim wysłane zostanie do serwisu musi zostać zgłoszone w Naszym systemie RMA. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy wystarczy zalogować się na swoje konto przejść do zakładki SERWIS a następnie po akceptacji regulaminu wpisać numer seryjny urządzenia. Automatycznie uzyskują Państwo informację na temat okresu gwarancyjnego oraz opcje naprawy płatnej gdy okres ten upłynął.
W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie lub urządzeń, których okres gwarancyjny upłynął również konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Informacje dotyczące serwisowanego sprzętu:
Dzięki Naszemu systemowi RMA bez problemu mogą śledzić Państwo los swoich urządzeń. Wystarczy zalogować się na konto przejść do zakładki serwisowej, a widoczne są wszystkie zgłoszenia wraz z przypisanymi im statusami. Mogą Państwo również zasięgnąć informacji na temat całej historii serwisowanego u Nas sprzętu.
Z naszej strony system ten pozwala nam kontrolować urządzenia odsyłane na naprawy do producenta lub serwisów zewnętrznych oraz skracać do minimum czas oczekiwania na sprzęt.
Czas napraw gwarancyjnych:
Dokonujemy wszelkich starań, aby czas oczekiwania klientów na naprawy gwarancyjne był skrócony do minimum. W dużej mierze czas ten zależy jednak od producenta poszczególnych urządzeń. Staramy się jednak kontrolować i możliwe przyspieszać ten czas.
Zazwyczaj naprawy gwarancyjne realizowane są w terminie do 5 tygodni.
W przypadku urządzeń, które u producenta zostaną wymienione na nowe sztuki czas ten może się nieco wydłużać. Dlatego prosimy uzbroić się w odrobine cierpliwości. Jako serwis posiadamy jednak taka deklarację wcześniej i informacji tych udzielamy klientom.
Czas napraw odpłatnych:
W przypadku napraw odpłatnych czas oczekiwania uzależniony jest od dostępności części do naprawy oraz manualnych możliwości serwisanta. Przeważnie naprawy takie trwają maksymalnie do 4-5 tygodni, niekiedy trwają kilka dni w zależności od tego czy części potrzebne do naprawy znajdują się aktualnie na stanie magazynowym serwisu.
Wszystkie naprawy pogwarancyjne odbywają się ściśle według poglądowego cennika:
Naprawa uszkodzonego portu LAN:
Routerboard RB711 | 49 |
Routerboard RB411 | 38 |
Routerboard RB750 | 49 |
Routerboard RB750G | 60 |
Routerboard RB433 | 50 |
Routerboard RB493 | 55 |
Routerboard RB600 | 60/układ każdy kolejny 25 |
Routerboard SXT | 49 |
Routerboard SXT Lite | 70 |
Routerboard Groove | 49 |
Routerboard RB450 | 60 |
Routerboard RB450G | 60 |
Routerboard RB493G | 60/układ |
Routerboard RB411L | 45 |
NanoStation 2/5 | 38 |
Bullet 2/5 | 38 |
Nanostation M2/M5 | 49 |
airGrid M2/M5 | 49 |
NanoBridge M2/M3/M365/M5 | 49 |
Rocket M2/M3/M5 | 49 |
PicoStation 2/5 | 38 |
Routerboard RB800 | 60 za port/ kolejne 25 |
Routerboard RB433GL | 56 |
Routerboard RB2011xxx | 85 |
Naprawa uszkodzonego układu radiowego:
Routerboard RB711 | 45 |
Karty radiowe Mikrotik | 40 |
Uszkodzony układ zasilania:
Routerboard RB711 | 35 |
Pozostałe modele Mikrotik | 35 |
Urządzenia Ubiquiti | 35 |
Zasilacz buforowy | 35 |
*Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT
W przypadku wystąpienia innych usterek cena naprawy może zostać zwiększona o koszt
użytych części.
Lista zawiera najczęściej występujące usterki najbardziej popularnych urządzeniach.
Naprawiamy również wiele innych urządzeń do sieci komputerowych. Prosimy o kontakt
celem ustalenia możliwości naprawy oraz jej ceny.
Urządzenia produkcji Cyberteam:
W przypadku urządzeń, których producentem jest Cyberteam proces serwisowy skróciliśmy do minimum. Urządzenie, które trafia do nas zazwyczaj naprawiane jest tego samego dnia i tego samego dnia jest tez gotowe do odsyłki do klienta.
Wysyłka naprawionych urządzeń:
Zazwyczaj naprawione urządzenia dołączane są do kolejnego zamówienia. Jeśli klient zażyczy sobie inaczej postępujemy zgodnie z jego instrukcją.
Cyberteam Sp. z o.o.
ul. Strefowa 8,
22-400 Zamość
E-mail: cyberteam(at)cyberteam.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.