Usługi Serwisowe:

Cyberteam świadczy usługi z zakresu naprawy urządzeń MikroTik, Ubiquiti, zasliaczy buforowych oraz innych urządzeń, które znleźć mozna w Naszej ofercie. Naprawiane przez Nas urządzenia to zarówno sprzęt zakupiony u Nas jak i pochodzący z innych sklepów i dystrubucji. Na naprawy płatne przyjmowany jest sprzęt niezależnie od miejsca zakupu. 

Stanowiska Serwisowe:

Posiadamy w pełni wyposażone profesjonalne stanowiska lutownicze. Dysponujemy także pełnym zestawem części do napraw dzięki czemu jesteśmy w stanie naprawić większość dostarczanych do Nas urządzeń. 

 
   

 

Zgłaszanie urządzeń do panelu RMA:

Specjalnie dla Państwa przebudowaliśmy Nasz panel serwisowy tak aby maksymalnie skrócić czas i uprościć zgłaszanie urządzeń.

Każde z urządzeń zanim wysłane zostanie do serwisu musi zostać zgłoszone w Naszym systemie RMA. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy wystarczy zalogować się na swoje konto przejść do zakładki SERWIS a następnie po akceptacji regulaminu wpisać numer seryjny urządzenia. Automatycznie uzyskują Państwo informację na temat okresu gwarancyjnego oraz opcje naprawy płatnej gdy okres ten upłynął.

W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie lub urządzeń, których okres gwarancyjny upłynął również konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Informacje dotyczące serwisowanego sprzętu:

Dzięki Naszemu systemowi RMA bez problemu mogą śledzić Państwo los swoich urządzeń. Wystarczy zalogować się na konto przejść do zakładki serwisowej, a widoczne są wszystkie zgłoszenia wraz z przypisanymi im statusami. Mogą Państwo również zasięgnąć informacji na temat całej historii serwisowanego u Nas sprzętu.

Z naszej strony system ten pozwala nam kontrolować urządzenia odsyłane na naprawy do producenta lub serwisów zewnętrznych oraz skracać do minimum czas oczekiwania na sprzęt.

Czas napraw gwarancyjnych:

Dokonujemy wszelkich starań, aby czas oczekiwania klientów na naprawy gwarancyjne był skrócony do minimum. W dużej mierze czas ten zależy jednak od producenta poszczególnych urządzeń. Staramy się jednak kontrolować i możliwe przyspieszać  ten czas.

Zazwyczaj naprawy gwarancyjne realizowane są w terminie do 5 tygodni.

  • Sprawdzanie sprzętu na miejscu i przygotowanie do dalszej wysyłki 1 dzień
  • Oczekiwanie na wysyłkę zbiorczą do dystrybutora/ producenta 2-3 dni
  • Oczekiwanie na naprawę u dystrybutora 2-6 tygodni
  • Oczekiwanie na wysyłkę od dystrybutora  max 5 dni

W przypadku urządzeń, które u producenta zostaną wymienione na nowe sztuki czas ten może się nieco wydłużać. Dlatego prosimy uzbroić się w odrobine cierpliwości. Jako serwis posiadamy jednak taka deklarację wcześniej i informacji tych udzielamy klientom.

Czas napraw odpłatnych:

W przypadku napraw odpłatnych czas oczekiwania uzależniony jest od dostępności części do naprawy oraz manualnych możliwości serwisanta. Przeważnie naprawy takie trwają maksymalnie do 4-5 tygodni, niekiedy trwają kilka dni w zależności od tego czy części potrzebne do naprawy znajdują się aktualnie na stanie magazynowym serwisu.

Wszystkie naprawy pogwarancyjne odbywają się ściśle według poglądowego cennika:

Naprawa uszkodzonego portu LAN:

Routerboard RB711 49
Routerboard RB411 38
Routerboard RB750 49
Routerboard RB750G 60
Routerboard RB433 50
Routerboard RB493 55
Routerboard RB600 60/układ każdy kolejny   25
Routerboard SXT 49
Routerboard SXT Lite 70
Routerboard Groove 49
Routerboard RB450 60
Routerboard RB450G 60
Routerboard RB493G 60/układ
Routerboard RB411L 45
NanoStation 2/5 38
Bullet 2/5 38
Nanostation M2/M5 49
airGrid M2/M5 49
NanoBridge M2/M3/M365/M5 49
Rocket M2/M3/M5 49
PicoStation 2/5 38
Routerboard RB800 60 za port/ kolejne 25
Routerboard RB433GL 56
Routerboard RB2011xxx 85

 

Naprawa uszkodzonego układu radiowego:

Routerboard RB711   45
Karty radiowe Mikrotik                  40

 

Uszkodzony układ zasilania:

Routerboard RB711 35
Pozostałe modele Mikrotik           35
Urządzenia Ubiquiti 35
Zasilacz buforowy 35

*Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT

W przypadku wystąpienia innych usterek cena naprawy może zostać zwiększona o koszt

użytych części.

Lista zawiera najczęściej występujące usterki najbardziej popularnych urządzeniach.

Naprawiamy również wiele innych urządzeń do sieci komputerowych. Prosimy o kontakt

celem ustalenia możliwości naprawy oraz jej ceny.

Urządzenia produkcji Cyberteam:

W przypadku urządzeń, których producentem jest Cyberteam proces serwisowy skróciliśmy do minimum. Urządzenie, które trafia do nas zazwyczaj naprawiane jest tego samego dnia i tego samego dnia jest tez gotowe do odsyłki do klienta.

Wysyłka naprawionych urządzeń:

Zazwyczaj naprawione urządzenia dołączane są do kolejnego zamówienia. Jeśli klient zażyczy sobie inaczej postępujemy zgodnie z jego instrukcją.


    Odwiedź nas na

    Szybki Kontakt

  • Cyberteam Sp. z o.o.
    ul. Kalinowice 157,
    22-400 Zamość

    Telefon: 84 616 76 00
    Kontakt handlowy: 84 616 76 60
    E-mail: cyberteam@cyberteam.pl

x Informacja dotycząca cookies na tej stronie internetowej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.