• /

Usługi Serwisowe:

Cyberteam świadczy usługi z zakresu naprawy urządzeń MikroTik, Ubiquiti, zasliaczy buforowych oraz innych urządzeń, które znleźć mozna w Naszej ofercie. Naprawiane przez Nas urządzenia to zarówno sprzęt zakupiony u Nas jak i pochodzący z innych sklepów i dystrubucji. Na naprawy płatne przyjmowany jest sprzęt niezależnie od miejsca zakupu. 

Stanowiska Serwisowe:

Posiadamy w pełni wyposażone profesjonalne stanowiska lutownicze. Dysponujemy także pełnym zestawem części do napraw dzięki czemu jesteśmy w stanie naprawić większość dostarczanych do Nas urządzeń. 

 
   

 

Zgłaszanie urządzeń do panelu RMA:

Specjalnie dla Państwa przebudowaliśmy Nasz panel serwisowy tak aby maksymalnie skrócić czas i uprościć zgłaszanie urządzeń.

Każde z urządzeń zanim wysłane zostanie do serwisu musi zostać zgłoszone w Naszym systemie RMA. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy wystarczy zalogować się na swoje konto przejść do zakładki SERWIS a następnie po akceptacji regulaminu wpisać numer seryjny urządzenia. Automatycznie uzyskują Państwo informację na temat okresu gwarancyjnego oraz opcje naprawy płatnej gdy okres ten upłynął.

W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie lub urządzeń, których okres gwarancyjny upłynął również konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Informacje dotyczące serwisowanego sprzętu:

Dzięki Naszemu systemowi RMA bez problemu mogą śledzić Państwo los swoich urządzeń. Wystarczy zalogować się na konto przejść do zakładki serwisowej, a widoczne są wszystkie zgłoszenia wraz z przypisanymi im statusami. Mogą Państwo również zasięgnąć informacji na temat całej historii serwisowanego u Nas sprzętu.

Z naszej strony system ten pozwala nam kontrolować urządzenia odsyłane na naprawy do producenta lub serwisów zewnętrznych oraz skracać do minimum czas oczekiwania na sprzęt.

Czas napraw gwarancyjnych:

Dokonujemy wszelkich starań, aby czas oczekiwania klientów na naprawy gwarancyjne był skrócony do minimum. W dużej mierze czas ten zależy jednak od producenta poszczególnych urządzeń. Staramy się jednak kontrolować i możliwe przyspieszać  ten czas.

Zazwyczaj naprawy gwarancyjne realizowane są w terminie do 5 tygodni.

  • Sprawdzanie sprzętu na miejscu i przygotowanie do dalszej wysyłki 1 dzień
  • Oczekiwanie na wysyłkę zbiorczą do dystrybutora/ producenta 2-3 dni
  • Oczekiwanie na naprawę u dystrybutora 2-6 tygodni
  • Oczekiwanie na wysyłkę od dystrybutora  max 5 dni

W przypadku urządzeń, które u producenta zostaną wymienione na nowe sztuki czas ten może się nieco wydłużać. Dlatego prosimy uzbroić się w odrobine cierpliwości. Jako serwis posiadamy jednak taka deklarację wcześniej i informacji tych udzielamy klientom.

Czas napraw odpłatnych:

W przypadku napraw odpłatnych czas oczekiwania uzależniony jest od dostępności części do naprawy oraz manualnych możliwości serwisanta. Przeważnie naprawy takie trwają maksymalnie do 4-5 tygodni, niekiedy trwają kilka dni w zależności od tego czy części potrzebne do naprawy znajdują się aktualnie na stanie magazynowym serwisu.

Wszystkie naprawy pogwarancyjne odbywają się ściśle według poglądowego cennika:

Naprawa uszkodzonego portu LAN:

Routerboard RB711 49
Routerboard RB411 38
Routerboard RB750 49
Routerboard RB750G 60
Routerboard RB433 50
Routerboard RB493 55
Routerboard RB600 60/układ każdy kolejny   25
Routerboard SXT 49
Routerboard SXT Lite 70
Routerboard Groove 49
Routerboard RB450 60
Routerboard RB450G 60
Routerboard RB493G 60/układ
Routerboard RB411L 45
NanoStation 2/5 38
Bullet 2/5 38
Nanostation M2/M5 49
airGrid M2/M5 49
NanoBridge M2/M3/M365/M5 49
Rocket M2/M3/M5 49
PicoStation 2/5 38
Routerboard RB800 60 za port/ kolejne 25
Routerboard RB433GL 56
Routerboard RB2011xxx 85

 

Naprawa uszkodzonego układu radiowego:

Routerboard RB711   45
Karty radiowe Mikrotik                  40

 

Uszkodzony układ zasilania:

Routerboard RB711 35
Pozostałe modele Mikrotik           35
Urządzenia Ubiquiti 35
Zasilacz buforowy 35

*Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT

W przypadku wystąpienia innych usterek cena naprawy może zostać zwiększona o koszt

użytych części.

Lista zawiera najczęściej występujące usterki najbardziej popularnych urządzeniach.

Naprawiamy również wiele innych urządzeń do sieci komputerowych. Prosimy o kontakt

celem ustalenia możliwości naprawy oraz jej ceny.

Urządzenia produkcji Cyberteam:

W przypadku urządzeń, których producentem jest Cyberteam proces serwisowy skróciliśmy do minimum. Urządzenie, które trafia do nas zazwyczaj naprawiane jest tego samego dnia i tego samego dnia jest tez gotowe do odsyłki do klienta.

Wysyłka naprawionych urządzeń:

Zazwyczaj naprawione urządzenia dołączane są do kolejnego zamówienia. Jeśli klient zażyczy sobie inaczej postępujemy zgodnie z jego instrukcją.


    Visit us on

 
Information regarding cookies on this website

Our website uses cookies (ie. Cookies) for statistical, advertising and functional. Thanks to them, we can customize the site to your needs. Anyone can accept cookies, or has the ability to disable them in your browser, so you will not collect any information.