ZAKRES USŁUG
Specjalnie dla Państwa wykonaliśmy nasz „Panel serwisowy” tak, aby maksymalnie uprościć zgłaszanie urządzeń i skrócić czas niezbędny w tym celu.
Automatycznie uzyskują Państwo informację dotyczącą okresu gwarancyjnego oraz opcje naprawy płatnej, w przypadku gdy okres ten już upłynął.
UWAGA - W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie lub urządzeń których okres gwarancyjny już upłynął - konieczne jest również wypełnienie formularza zgłoszeniowego, co umożliwi nam efektywne zarządzanie czasem serwisu i przekazywaniem Państwu informacji o statusie urządzenia.
Po przesłaniu urządzenia do naprawy, poprzez nasz system RMA, na bieżąco można śledzić status przesłanego urządzenia. Wystarczy – po zalogowaniu się na swoje konto - przejść do zakładki Serwis, gdzie widoczne są wszelkie zgłoszenia wraz z przypisanymi im statusami. Tam tez widoczna jest cała historia serwisowanego u nas, przez Państwa sprzętu.
Z naszej strony system ten pozwala kontrolować urządzenia odsyłane do Producenta lub serwisów zewnętrznych oraz pilnować terminów napraw.
CZAS TRWANIA
1. Napraw gwarancyjnych
Z reguły naprawy gwarancyjne realizowane są przez Producentów/Dystrybutorów sprzętu, którzy dokonując diagnozy uszkodzenia podejmują jednocześnie decyzje o jego ewentualnej wymianie na nowy egzemplarz. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na naprawy gwarancyjne był skrócony do minimum. Należy mieć jednak świadomość, że czas ten zależy jednak od Producentów/Dystrybutorów poszczególnych urządzeń.
Zazwyczaj naprawy gwarancyjne realizowane są w terminie do 5 tygodni i na podstawie naszych doświadczeń przybliżona ilość czasu niezbędnego na poszczególne etapy takowych napraw wynosi:
W przypadku urządzeń, w stosunku do których przez Producenta/Dystrybutora podejmowana jest decyzja o ich wymianie na nowe egzemplarze - czas ten może się nieco wydłużać. Z tego też powodu czasami prosimy o odrobinę cierpliwości. Niejednokrotnie - jako Serwis uzyskujemy takową deklarację wcześniej – i wówczas niezwłocznie przekazujemy ja Państwu.
2. Napraw odpłatnych
W przypadku napraw odpłatnych, dokonywanych przez nas czas oczekiwania uzależniony jest od dostępności części niezbędnych do naprawy oraz bieżącego obciążenia serwisu. Przy dostępności części niejednokrotnie naprawy takie trwają do kliku dni, jednak w razie konieczności importu części wydłużają się o czas niezbędny na tę czynność - i trwać to może nawet kilka tygodni.
Aktualny, orientacyjny koszt* naprawy/usługi serwisowej ustalić można wpisując słowo „Serwisowa” w okno wyszukiwania na naszej stronie internetowej, gdzie obecnie:
*Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Serwis zastrzega sobie możliwość bieżącej aktualizacji/zmiany cen.
W przypadku jednoczesnego wystąpienia innych usterek koszt naprawy może zostać zwiększony o wartość użytych części i czas niezbędny do ich wymiany. W takim przypadku
Lista zawiera najczęściej występujące usterki najbardziej popularnych urządzeniach.
Naprawiamy również wiele innych urządzeń informatycznych/komputerowych i funkcjonujących w takowych sieciach. W celu ustalenia możliwości naprawy oraz jej orientacyjnych - prosimy o kontakt.
3. Napraw urządzeń produkcji Cyberteam
W przypadku urządzeń, których producentem jest Cyberteam proces serwisowy skróciliśmy do minimum. Urządzenie, które trafia do nas zazwyczaj naprawiane jest tego samego dnia i tego samego dnia jest tez gotowe do odsyłki do klienta.
WYSYŁKA NAPRAWIONYCH URZADZEŃ
Zazwyczaj naprawione urządzenia dołączane są do kolejnego zamówienia. Jeśli Klient zażyczy sobie inaczej - postępujemy zgodnie z jego życzeniem.
Cyberteam Sp. z o.o.
ul. Strefowa 8,
22-400 Zamość
E-mail: cyberteam(at)cyberteam.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.