ZAKRES USŁUG

  1. Świadczymy  usługi w zakresie naprawy urządzeń MikroTik, Ubiquiti, zasilaczy buforowych oraz wszelkich innych, które znaleźć można w naszej ofercie;
  2. Na naprawy odpłatne przyjmujemy sprzęt niezależnie od dystrybucji, miejsca zakupu, a po uzgodnieniu z naszym SERWISEM również ten spoza naszej oferty – o ile dysponowali będziemy częściami zamiennymi, gdyż … wiedzy i chęci nam nie brakuje;
  3. Posiadamy w pełni wyposażone, profesjonalne stanowiska diagnostyczno-pomiarowe i  lutownicze;
  4. Dysponujemy także częściami, do napraw dystrybuowanych przez nas urządzeń, dzięki czemu jesteśmy w stanie naprawić większość z nich. Niektórych niestety się nie da …………
  5. Wszelkie naprawy realizujemy w oparciu o postanowienia Regulaminu Serwisu, dostępnego na Naszej stronie internetowej.

    UWAGA - PRZED WYSŁANIEM JAKIEGOKOLWIEK URZĄDZENIA DO SERWISU BEZWGLĘDNIE NALEŻY UPRZEDNIO DOKONAĆ JEGO ZGŁOSZENIA - zgodnie z § 1 REGULAMINU SERWISU


     

 

Specjalnie dla Państwa wykonaliśmy nasz „Panel serwisowy” tak, aby maksymalnie uprościć zgłaszanie urządzeń i skrócić czas niezbędny w tym celu.

Automatycznie uzyskują Państwo informację dotyczącą okresu gwarancyjnego oraz opcje naprawy płatnej, w przypadku gdy okres ten już upłynął.

UWAGA - W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie lub urządzeń których okres gwarancyjny już upłynął - konieczne jest również wypełnienie formularza zgłoszeniowego, co umożliwi nam efektywne zarządzanie czasem serwisu i przekazywaniem Państwu informacji o statusie urządzenia.

Po przesłaniu urządzenia do naprawy, poprzez nasz system RMA, na bieżąco można śledzić status przesłanego urządzenia.  Wystarczy – po zalogowaniu się na swoje konto - przejść do zakładki Serwis, gdzie  widoczne są wszelkie zgłoszenia wraz z przypisanymi im statusami. Tam tez widoczna jest cała historia serwisowanego u nas, przez Państwa sprzętu.

Z naszej strony system ten pozwala kontrolować urządzenia odsyłane do Producenta lub serwisów zewnętrznych oraz pilnować terminów napraw.

 

CZAS TRWANIA

1. Napraw gwarancyjnych

Z reguły naprawy gwarancyjne realizowane są przez Producentów/Dystrybutorów sprzętu, którzy dokonując diagnozy uszkodzenia podejmują jednocześnie decyzje o jego ewentualnej wymianie na nowy egzemplarz. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na naprawy gwarancyjne był skrócony do minimum. Należy mieć jednak świadomość, że czas ten zależy jednak od Producentów/Dystrybutorów poszczególnych urządzeń.

Zazwyczaj naprawy gwarancyjne realizowane są w terminie do 5 tygodni i na  podstawie naszych doświadczeń przybliżona ilość czasu niezbędnego na poszczególne etapy takowych napraw wynosi:

  • Sprawdzanie sprzętu przez nas i przygotowanie do dalszej wysyłki  - 1 dzień
  • Wysyłka zbiorcza do Dystrybutora/Producenta -  2-3 dni
  • Oczekiwanie na naprawę u Dystrybutora/Producenta - 2-4 tygodni
  • Oczekiwanie na wysyłkę od dystrybutora  - max 5 dni

W przypadku urządzeń, w stosunku do których przez Producenta/Dystrybutora podejmowana jest decyzja o ich wymianie na nowe egzemplarze - czas ten może się nieco wydłużać. Z tego też powodu czasami prosimy o odrobinę cierpliwości. Niejednokrotnie - jako Serwis uzyskujemy takową deklarację wcześniej – i wówczas niezwłocznie przekazujemy ja Państwu.

2. Napraw odpłatnych

W przypadku napraw odpłatnych, dokonywanych przez nas czas oczekiwania uzależniony jest od dostępności części niezbędnych do naprawy oraz bieżącego obciążenia serwisu. Przy dostępności części niejednokrotnie naprawy takie trwają do kliku dni, jednak w razie konieczności importu części wydłużają się o czas niezbędny na tę czynność - i trwać to może nawet kilka tygodni.

Aktualny, orientacyjny koszt* naprawy/usługi serwisowej ustalić można wpisując słowo „Serwisowa” w okno wyszukiwania na naszej stronie internetowej, gdzie obecnie:

  • Usługa instalacji oprogramowania w urządzeniach Ubiquiti MikroTik – 20zł
  • Usługa naprawy układu zasilania w urządzeniach Ubiquiti i MikroTik – 35zł
  • Usługa serwisowa konfiguracja urządzenia – 49zł
  • Usługa wymiany układu LAN w urządzeniach Ubiquiti i MikroTik – 49zł (Jest to minimalny koszt naprawy/wymiany układu LAN. Koszt może być wyższy, w zależności od ilości i rodzaju uszkodzonych komponentów.)
  • Usługa naprawy układu LAN w urządzeniach MikroTik z serii CCR, CRS – 100zł (Dotyczy naprawy wymiany pojedynczego portu/układu. Koszt może być wyższy, w zależności od ilości i rodzaju uszkodzonych komponentów.).

*Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Serwis zastrzega sobie możliwość bieżącej aktualizacji/zmiany cen.

W przypadku jednoczesnego wystąpienia innych usterek koszt naprawy może zostać zwiększony o wartość użytych części i czas niezbędny do ich wymiany. W takim przypadku

Lista zawiera najczęściej występujące usterki najbardziej popularnych urządzeniach.

Naprawiamy również wiele innych urządzeń informatycznych/komputerowych i funkcjonujących w takowych sieciach. W celu ustalenia możliwości naprawy oraz jej orientacyjnych - prosimy o kontakt.

3. Napraw urządzeń produkcji Cyberteam

W przypadku urządzeń, których producentem jest Cyberteam proces serwisowy skróciliśmy do minimum. Urządzenie, które trafia do nas zazwyczaj naprawiane jest tego samego dnia i tego samego dnia jest tez gotowe do odsyłki do klienta.

 

WYSYŁKA NAPRAWIONYCH URZADZEŃ

Zazwyczaj naprawione urządzenia dołączane są do kolejnego zamówienia. Jeśli Klient zażyczy sobie inaczej -  postępujemy zgodnie z jego życzeniem.

    Odwiedź nas na

    Szybki Kontakt

  • Cyberteam Sp. z o.o.
    ul. Strefowa 8,
    22-400 Zamość

    Telefon: 84 616 76 00
    Kontakt handlowy: 84 616 76 60
    E-mail: cyberteam(at)cyberteam.pl

Close Informacja dotycząca cookies na tej stronie internetowej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.